Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

     Γεια σας και πάλι, σήμερα θα μιλήσουμε για κάτι που απασχολεί όλη την Ευρώπη την γνωστή, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ . Σίγουρα την έχετε ακουστά . Η κρίση <<χτυπά>> πολλούς ανθρώπους καθημερινά . Όπως προχθές ! Καθώς γυρνούσα στο σπίτι μου με έναν φίλο μου , που πάει κι αυτός στην ίδια τάξη μαζί μου , είδαμε έναν τύπο που μέσα σε ένα καροτσάκι , σαν αυτό που πάνε βόλτα τα μωρά , κουβαλούσε μια χάρτινη κούτα με σκουπίδια και έψαχνε για φαγητό στα σκουπίδια .  Ξέρετε τι μου είπε ο φίλος μου ; Μου είπε << Αυτό είναι το μέλλον μας >> . Εγώ, χωρίς δεύτερη σκέψη τον χτύπησα μαλακά στη πλάτη και του είπα << Μην το ξαναπείς αυτό γρουσούζη >> . Όμως που ξέρετε αυτό που είπε μπορεί να ισχύει.  Αυτό θα κριθεί στο μέλλον ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου