Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ

      Λάβαμε ένα γράμμα από τη Σ<3. Ένα οχτάχρονο κοριτσάκι που τις αρέσει το blog μου. Για να δούμε, τι μας έγραψε : « Αγαπητό Girl Thing, μου αρέσουν πολύ οι δημοσιεύσεις σου και ιδιαίτερα εκείνη η δημοσίευση για τις γάτες μιας κι εμένα μου αρέσουν οι γάτες. Δοκίμασα τις συμβουλές σου για τα party και πέτυχαν. Μου άρεσε πολύ η ιστορία που έγραψες για τις καλές φίλες. Έχω και δύο ερωτήσεις : 1) Μπορείς να κάνεις μερικές δημοσιεύσεις που γράψαμε εμείς τα κορίτσια ; 2) Σου άρεσε η ζωγραφιά μου;  
                                                                                                           Με αγάπη
                                                                                                        Σ<3 »
....................................................................................................................................

Ευχαριστώ Σ<3 για την ιδέα σου. Πολύ καλή. Θα τη δοκιμάσω & ναι , μου άρεσε πολύ η ζωγραφιά σου. Μου άρεσε που χρησιμοποίησες μια φωτογραφία της γάτας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου