Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ LOVE

     Σήμερα έλαβα ένα μήνυμα για τα κατοικίδια δύο παιδιών. Τα κατοικίδια αυτά είναι πολύ όμορφα. Ας δούμε τι έγραψαν. O Θωμάς γράφει : 
    1. « Γεια σας, με λένε Θωμά. Έχω έναν γάτο που τον λένε Ζάρκο. Είναι 7 ετών και έχει ράτσα Βαλινέζικη. Έχει μαύρο χρώμα και κίτρινα μάτια. Θα τον χαρακτήριζα σαν Παιχνιδιάρη και Ταξιδιώτη. Όταν φοβάται αρχίζει να δαγκώνει. Του αρέσει να ξαπλώνει πάνω στο κρεβάτι μου. Πολλές φορές ανεβαίνει πάνω στη ντουλάπα του σαλονιού μου, σαν να φυλάει το σπίτι. »


Ο Ζάρκος

    Και η Σοφία μας λέει για τον σκύλο της :

    2. « Γεια, το όνομα μου είναι Σοφία, και θα σας μιλήσω για τον σκύλο μου. Την λένε Σάρρα. Είναι 2,5 χρονών και η ράτσα της Μάλτεζ. Επίσης, είναι λευκή με καστανά λαμπερά μάτια. Μαζί παίζουμε πολλές ώρες. Την αγαπώ γιατί είναι πολύ γλυκιά και το καλύτερο ζουζουνόσκυλο. »
    Η Σάρρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου