Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ο ΜΑΥΡΟΥΛΗΣ

     Γεια σας, και πάλι. Σήμερα, έλαβα ένα e-mail από την ''Μαργαρίτα'' για το κατοικίδιό της τον ''Μαυρούλη''. Συγκεκριμένα μου έγραψε :
   
« Γεια Girl Thing,
είμαι η Μαργαρίτα κι έχω ένα σκυλάκι που το λένε Μαυρούλη. Είναι μαύρος με μια άσπρη βούλα στην κοιλιά του. Η ηλικία του είναι 1 έτος, 2 μηνών και 5 ημερών. Τον αγαπώ πολύ αλλά, δεν το βλέπω συχνά διότι, βρίσκεται στο χωριό μου. Όμως, όταν είμαι εκεί τον πηγαίνω βόλτες το πρωί και το μεσημέρι.
                                                                                                                                              Με αγάπη,
                                                                                                                                         Μαργαρίτα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου